Yeni nesil yazarkasa kullanmaya başlayacak bir firma yeni nesil yazarkasasını alıyor, teknik servis açılışını vs. yapıyor, vergi dairesine de gerekli bildirimleri yapıyorlar, buraya kadar problem yok.
Firmanın elindeki eski yazarkasanın da aynı gün kapanışını yapıyorlar, ancak bize bunu 2 ay geçtikten sonra haber veriyorlar, üstelik ortada tutanak yok, ökc levhası yok.
Bu kapanışlar ile ilgili vergi dairesine dilekçe veremedik? Bunun bir süresi varmıdır?
Yada kullanımı bıraktıktan sonra 30 gün içinde kapanış tutanağının tutulması yeterli midir? Bir süre varsa da bu süre tutanağın tutulduğu tarihten sonra mı başlar?
Bilgisi olan varmı?
Firmanın elindeki eski yazarkasanın da aynı gün kapanışını yapıyorlar, ancak bize bunu 2 ay geçtikten sonra haber veriyorlar, üstelik ortada tutanak yok, ökc levhası yok.
Bu kapanışlar ile ilgili vergi dairesine dilekçe veremedik? Bunun bir süresi varmıdır?
Yada kullanımı bıraktıktan sonra 30 gün içinde kapanış tutanağının tutulması yeterli midir? Bir süre varsa da bu süre tutanağın tutulduğu tarihten sonra mı başlar?
Bilgisi olan varmı?