Merhaba arkadaşlar,
16 yıldır çalıştığım şirketten ay sonu itibariyle ayrılıyorum ve mayıs ayı ile birlikte yeni bir şirkette işe başlayacağım.
Takdir edersiniz ki bir şirkette 16 sene çalışmak çok uzun bir süre. Bunun artıları olduğu gibi eksileri de oluyor.
En önemli eksisi de işletme körlüğü. Yani tek düzelik ve işlerin rutinleşmesi, değerleme ve değerlendirme yetisinin zayıflaması.
Bunu aşmak zor olabilir benim için. Bu yüzden yeni şirkette iş başı yaparken nelere dikkat etmeliyim noktasında değerli görüşlerinize başvurmak istedim.
Şimdi,
yeni bir şirkete başlarken nelere dikkat edeyim? Muhasebede önce hangi hesaplara bakayım? Alttaki personelden hangi raporları isteyeyim?
Siz olsanız neler yapardınız?
Kıymetli fikirleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.
16 yıldır çalıştığım şirketten ay sonu itibariyle ayrılıyorum ve mayıs ayı ile birlikte yeni bir şirkette işe başlayacağım.
Takdir edersiniz ki bir şirkette 16 sene çalışmak çok uzun bir süre. Bunun artıları olduğu gibi eksileri de oluyor.
En önemli eksisi de işletme körlüğü. Yani tek düzelik ve işlerin rutinleşmesi, değerleme ve değerlendirme yetisinin zayıflaması.
Bunu aşmak zor olabilir benim için. Bu yüzden yeni şirkette iş başı yaparken nelere dikkat etmeliyim noktasında değerli görüşlerinize başvurmak istedim.
Şimdi,
yeni bir şirkete başlarken nelere dikkat edeyim? Muhasebede önce hangi hesaplara bakayım? Alttaki personelden hangi raporları isteyeyim?
Siz olsanız neler yapardınız?
Kıymetli fikirleriniz için şimdiden çok teşekkür ederim.