Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

tesmerden gelen cevaba göre bir ymm bürosunun bir odasını malimüşavir kiralaya bilir anlamınadamı geliyor
 
Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

evet arkadaslar bu konuda her kim ne biliyorsa lutfen yazsın bende yeni buro acıyorum cok kişiye danısmama ragmen bazen yogunluktan bişeyleri atlayabiliyoruz mesela ben smk defterini işe baslamamı vermeden önce noterde onaylatmayı unutmusum ve bu yuzden dakika bir gol biirr oldu ve moralim bozuldu.neler yapılabilr lütfen herkes bişey yazarsa cok aydınlatıcı olur biz (daha dogrusu kendi adıma konusayım)cömezlere yardımmm...
 
Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

kalimera ' Alıntı:
mesela ben smk defterini işe baslamamı vermeden önce noterde onaylatmayı unutmusum ve bu yuzden dakika bir gol biirr oldu ve moralim bozuldu.neler yapılabilr
bu sizin hatanız olmuş.işlemlere başlamadan biraz araştırma yapıp,yasaları okusaydınız sonra icraata geçseydiniz durum böyle olmazdı.
 
Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

sayın serderyılmaz, 1. sorunuz bağkur primi ne kadardır, cevap, www.bagkur.gov.tr adresi, bağkurla ilgili herşeyi ordan öğrenebilirsiniz.( yeni olduğunuza göre cevabı direk yazmayalım, sitesinden bakın, belki başka şeylerde öğrenebilirsiniz.
2-4- eski muhasebeciden, tutmuş olduğu defteri, o firmaya ait, gelir gider dosyalarını, muhtasar beyanname, kdv bilgilerini, son 3 yıla ait, işletme hesap özeti, yada bilanço gelir tabloları örneklerini isteyebilirsiniz, 3-defteri elden tasdik ettirdiyse elde işlersiniz ama bu zamanda kimsenin el defteri tasdik ettireceğini sanmam, aldığınız aya kadar defterleri döktürüp verebilir, yada muhasebe programınız aynı ise direk bilgileri bilgisayarınıza aktarabilirsiniz 5- normal açılış işlemleri gibi, defter tasdiki işe başlama tarihinden önce yada aynı tarihli olacak, fazladan oda kayıt belgesi ile smmm ruhsatını isteyebilirler.
en önemli konu, araştırmacı olacaksınız, bir işe başlamadan önce ne kadarda biliyor olsanız bile, yapacağınız işlemin doğrulunu araştırabilirsiniz, www.google.com.tr adresine aramak istediğniz konuyu yazın, size yardımcı olacak kadar birşeyleride mutlaka bulursunuz.
 
Ynt: Yeni Büro Açılış İşlemleri ve Sorunlar Hakkında Bilgi

bu arada ek olarak, aynı daire içerisinde iki tane muhasebe bürosunun olmasıda pek doğru birşey olmaz, bir dükkanda iki manifaturacının çalışması gibi birşey olur sanırım.
 
Üst