Yönetim Defterinin Kaybolması Hk.

suleyman057

Katkı Sunan Üye
Üyelik
18 May 2006
Mesajlar
189
Konum
Ankara
Merhabalar,

Anonim şirketlerin tutmak zorunda oldukları yönetim kurulu karar defteri, pay defteri veya genel kurul ve müzakere defterinin kaybolması (mücbir sebep dışında) durumda ne gibi bir yol izlenmeli. Bu kayıptan dolayı herhangi bir ceza ile karşı karşıya kalınır mı?

Bu konuda yardımlarınızı rica ederim.

Saygılarımla.
 
Bahse konu defterler, ortaklar arasında bir itilaf çıkmadıkça veya Ticaret Bakanlığı tarafından denetlenmediğiniz sürece kolay kolay sorulmazlar. Bence bir an önce yenilerini onaylatmanızda fayda var.
 
Üstadım,

Mahkemeden zayi olduğuna dair bir belge alsalar dahi doğru olmaz mı *

İleride yaşanabilecek sıkıntılara karşı tedbir olarak !!!
 
Üst