resim

adige18 kullanıcısının son içeriği

  1. A

    Eksik gün bildirim formu (Ek-10) düzenlenmesi hk.

    mrb eksin gün bildirim forumu düzenirken aşağıda vermiş olduğum örnekteki gibi pirime esas günlük kazanç TOPLAM ına günlük kazançların topalamını mı yazıcaz yoksa günlük kazancı eksin gün ile çarpıpda mı yazıcaz TOPLAMA 650 mi yazıcaz t.c kimlik ad soyad pirime esas gün kazanç eksik...
  2. A

    İşçinin Ayrılması Halinde Yıllık İzin Ücretinin Ödenmesi

    mrb bir işçimiz ayrıldı yıllık izin ücreti 14 gündür mayıs ayı içinde puantajı da 3 gün ben tiger 2 bodro kullanıyorum ordaki hesaplaması aşağıdaki gibidir doğrumu hesaplıyor program bilmiyorum yardımcı olursanız sevinirim tşk BRÜT ÜCRET = 666,00 NET ÇALIŞMA GÜNÜ = 3 SSK...
  3. A

    Eksik Gün Bildirimi (Ay 28 Çektiğinde)

    mrb forumda aradım ama soruma cevaplıcak konu bulamadım eksik gün bildiriminde şubat ayı 28 çekiyo 5 gün izini olan birinin 28 üzerinden değerlendirip 5 gün izin mi yapıcaz yoksa 30 gün üzerinden değerlendirip 7 gün mü yapıcaz 5 gün üzerinden yaparsan bizim için problem yok ama sgk da bi sorun...
  4. A

    İkiz Çocuk Olduğunda İzin Hakkı

    mrb bi işçimizin ikiz çocukları oldu ilk kez karşılaştığım için izin hakkını bilmiyorum kaç gün olacağını yarıdımcı olursanız seviniyim. Ücretli izin hakkı 3 gün mü yoksa 6 gün mü oluyor?
  5. A

    Eksik Gün Bildirim Fromu hk.

    mrb ben kasım ayına ait eksin bildirim formunu aralığın 25 inde verdim formu sgk ya ay sonuna kadar verebiliyoz sanıyordum ama ama sonradan sgk ya telefın açtım ne zaman veriliyor diye ayın 23 üne kadar verilmesi gerektiğini söyledi bu konuda bilgisi olan varmı?
  6. A

    İşçinin Sağlık Nedenleri İle Çıkatılması Hk.

    mrb işçinin sağlık nedenleri ile çıkartılan bir işçi için ssk çıkış nedenine hangisini yazıcaz yardımcı olursanız sevinirim İşten Ayrılma Nedenleri Yenilenmiştir 1- Deneme süreli iş sözleşmesinin işverence feshi 2- Deneme süreli iş sözleşmesinin işçi tarafından feshi 3- Belirsiz süreli iş...
  7. A

    İşkur İşten Ayrılma Bildirgesi

    mrb deneme süresi içinde işten çıkarttıklarımız için işkur işten ayrılma bildirgesi düzenlicezmi yardımcı olursanız sevinirim tşk
  8. A

    İşten Çıkış Bildirgesi

    merhaba işten çıkış bildirgesini internetten yapıyorum bir nüsha yazdırıp dosyasına koyuyorum işçiye de vericez mi bir nüsya çalışma belgesi veriyorum çıkan işçiye ikisini mi vericem çalışma belgesi ile işten ayrılma bildirgesini yardımcı olursanız sevinirim
  9. A

    İcra Kesintisi hk.

    mrb bizim şirkette 11 kişi icralık elaman vardır bunların icralarını her ay maaşlarından kesiyoruz icra dairesine gidip yatırıyoruz bu icra kesintilerini her icranın hesap numarasına yatırsak olurmu yardımcı olursanız sevinirim şimdiden tşk
  10. A

    İcra ve Nafaka Kesintisi

    mrb bi işçimizin borcundan dolayı icra geldi biz her ya 1/4 ü 120 ytl kesiyoruz borç bitmeden bir de nafakası çıktı 75 ytl biz aylığından 195 mi kesicez aslında benim bildiğim icra kesintisi maaşından nafaka yı düştüten sonra geri kalan kısımın 1/4 ünü icra kesintisi olarak biliyorum bu konuda...
  11. A

    Bilgi Forumunda Eksik Gün Sayısı

    mrb bilgi forumunu yaparken şubat ayı 29 çektiği zaman 29 gün çalışması halinde ssk sını 30 gün yatırıyoruz örneğin 2 gün izin alması halinde ben çalışma günü 27 olmuş oluyor eksin günü bu durumada 30-27=3 mü yüksa 29-27=2 mi olucak yardımcı olursanız sevinirim tşk
  12. A

    Asgari Geçim İndirimi Hesaplama Hk.

    ocak ayında 5 gün çalışıp ayrılan bir elaman için vermem gereken asgari geçim indirimi nasıl hesaplamam gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim tşk.
  13. A

    Eski Hükümlü, Özürlü ve Terör Mağduru Hesaplanışı Hk.

    mrb forumda aradım ama bulamadım yardımcı olursanız sevinirim iş yerimizde toplam çalışan sayısı 1077 dir Özürlü çalışan : 26 Eski Hük : 6 Terör Mağduru : 0 ben bu hesaplamayı yaparken 1077 den özürlü ve eski hükümü sayısını düştükten sonraki çıkan toplam üzerinden hesaplayıp o şekilde...
  14. A

    Deneme Süresi İçinde İşçi Çıkarma

    mrb yeni elemanımız 15 gün çalıştı ama biz memnun kalmadık çalışmasından 15 gün sonra deneme süresi içinde çıkarttık bu durumda işten ayrılma bildirgesi düzenleyecez mi? yardımcı olursanız sevinirim
  15. A

    Doğum ve Ölüm İzni Hk.

    işçilerimizden birine doğum izini vermiştik 3 gün ama çocuk 3. gün vefat ediyo şimdi biz 3 gün doğum izininden sonra 3 günde ölüm izini vermemiz mi gerekiyor? yardımcı olursanız sevinirim
Üst