zirve

kadir34 kullanıcısının son içeriği

  1. K

    Doğum Sonrası İşten Çıkarma

    merhaba arkadaşlar, bir çalışanımın doğum izni haziran ayı için de bitti, ben çalışanımı temmuz ayında kıdem ve ihbar tazminatını vererek işten çıkarmak istiyorum, kanunen doğum sonrası süt izni olduğu için bunu da ödemem gerekir mi? bilgisi olan varsa yardım rica ederim
  2. K

    KÇÖ İçinde Analık İstirahati

    merhabalar, geçen sene marttan beri KÇÖ deyiz, 2021 şubat ayı ortasında bir çalışanım analık raporu aldığı için KÇÖ istirahat günü kapattırıp e viziteden onayını yaptım, çalışan e- devletten baktığında rapor gözüküyor ama ödeme yansımamış, normal bi durum mudur, bilgisi olan varsa yardım rica...
  3. K

    KÇÖ -İstirahat

    Tahsin bey cevap için teşekkür ederim, SGK bildirgesinde hem KÇÖ hem de istirahati nasıl göstericez aslında onu sormuştum, çünkü eksik gün sebebi skg bildirgesinde tek yer de, orada hangisini işaretlicez
  4. K

    KÇÖ -İstirahat

    KÇÖ alan bi çalışan 22 şubat tarihi itibariyle analık istirahat başlangıcı açtırdı, işkura bilgi verip KÇÖ 22 şubat itibariyle kapattırıcam, SGK bildirgesi verirken 21 gün KÇÖ 9 gün istirahati nasıl göstericez, daha önce deneyimlemiş olan varsa bilgi rica ederim
  5. K

    KDV İstisnası - İade Faturası

    aldığımız ve sattığımız ürünler kdv istisnası kapsamın da, bizim kestiğimiz iade faturalarını kdv'siz olduğu için beyana konu olamayacağından KDV beyannamesin de alınan malların iadesi kısmına yazmıyorum, yazmam gerekirmi acaba, rica etsem konu hakkın da fikir alabilirmiyim,
  6. K

    Transit İhracat E-Fatura

    soruyu söyle düzelteyim istisna koduna ne yazmalıyım bana en mantıklı 351 “ İstisna Olmayan Diğer gibi geldi
  7. K

    Transit İhracat E-Fatura

    çin den direk kosova'ya transit ihracat kapsamında mal göndericem, sistemden e-fatura kesiyorum gümrüğün sistemine düşüyor, gümrüğe düşmeden yurtdışına e-fatura kesebilmem için nasıl bir yol izlemem lazım, bilgisi olan yardımcı olabilirse sevinirim,
  8. K

    KÇÖ Para İadesi

    teşekkür ederim Ferhat Bey, işkurdaki memura mail attım, bilgim yok matbu evrakta vakıf katılımın bi hesabı var istersen oraya gönder dedi, olmazsa PTT den bi deneyelim başımız ağrımasın
  9. K

    KÇÖ Para İadesi

    kısa çalışmadan çıkarttığımız personele ödeme geldi, para iadesi nereye yapılıyor bilgisi olan varsa yardım rica ederim,
  10. K

    Çözüldü Mayıs Ayı 30 mu 31 mi ?

    teşekkür ederim Tahsin Bey, mayıs ayını 31'e tamamlıcam o zaman
  11. K

    Çözüldü Mayıs Ayı 30 mu 31 mi ?

    merhaba bir emekli çalışanı 3 gün sigortalı gösterip kalan günü 21 koddan ücretsiz izin göstericem, bildirge verirken gün sayısını KÇÖ gibi 31 e mi tamamlıyacam,
  12. K

    Çözüldü Kısa Çalışma Zamanı Fatura

    Tahsin bey şirket AŞ olduğu için aslında herkes SGK lı, ben kestim faturaları, 1 emeklimiz var ücretsiz izinli olan, onun 1 hafta sigortasını yatırmayı düşünüyorum problem olmasın diye,
  13. K

    Çözüldü Kısa Çalışma Zamanı Fatura

    merhabalar, şirketi komple KÇÖ kapsamında kapattık, bi müşterim acil ürün istiyor, 1 gün gidip fatura kessem sıkıntı olur mu acaba, yada tespiti mümkün olur mu?
  14. K

    Soru Kısa Çalışma Ödeme

    bizde aynı şekil başvurduk, depo beylikdüzü ödemeler geldi merkez şişli daha başvuruya cevap gelmedi :)
  15. K

    Özel Sağlık Sigortası

    özel sağlık sigortası yaptıran ve kendi ödeyen çalışanlar belirlenen miktarlarda vergi indiriminden yaralanabiliyor, belirlenen bu hak brüt veye net maaş üzerinen yapılan anlaşmaların ikisinde de geçerli olurmu, biz net üzerinden gidiyoruz, sisteme tanımladığımda oluşan indirim personele...
Üst