2. El Alınan Ofis Malzemelerinin Aktife Sokulması

  • Konbuyu başlatan Prot
  • Başlangıç tarihi
P

Prot

Ziyaretçi
Herkese Merhaba,
Ofisimin bazı ihtiyaçları var (faks,fotokopi makinesi, bilgisayar vb), bunları fiyatları uygun olduğu için internet üzerinden 2.el satışı yapan sitelerden almak istiyorum. Ancak ortada fatura olmadığı için bu alacaklarımı aktifime nasıl sokucam bılmıyorum. Aldığım kişi adına Gider Pusulası düzenlersem bir çözüm olur mu?
Konu hakkında yardımcı olursanız sevinirim.
İyi çalışmalar.
 
Ynt: 2. El Alınan Ofis Malzemelerinin Aktife Sokulması

sn Prot;

Aldığınız kişinin adına gider pusulası düzenlesiniz nasıl imzalatacaksınız internet üzerinden alışveriş yapıcam dediğiniz için söyledim.
 
Ynt: 2. El Alınan Ofis Malzemelerinin Aktife Sokulması

Sn. kalisper_a,
İnternet sitesini sadece satıcıya ulaşmak için kullanıyorum; satıcı bulunduğum şehirdeyse elden alış veriş yapıyorum, dolayısıyla imzalatmamda bir engel yok; eğer ki ş.dışından birisiyse posta,faks,ınternet gibi yollardan eline ulaştırıp imzaladıktan sonra tekrar bana ulaştırmasını rica edebilirim.
 
Ynt: 2. El Alınan Ofis Malzemelerinin Aktife Sokulması

Bence
Gider Pusulasını Düzenle 2. el eşyayı kargo ile teslim alıyorsan Belgeyi kayıp etme, Ödemeyi Havale ile yaparken Havalede almış olduğun eşyaları yazmanı öneririm.
 
Ynt: 2. El Alınan Ofis Malzemelerinin Aktife Sokulması

ürün size geldikten sonra ayrı şehirlerde de olsanız kargo fişi üzerinde satıcının adı adresi ve tlf no bulunuyor gider pusulasını düzenledikten sonra kargo ya da posta ile gönderirseniz imzalayıp size geri gönderecektir. böylece kayıtlarınıza rahatlıkla geçebilirsiniz.
 
Üst