personel maaş programı

31 Gün Olan Ayda Hiç Çalışma Yoksa Nasıl Bildirim Yapılır?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Rietveld
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Rietveld

Tanınmış Üye
Üyelik
6 Eyl 2010
Mesajlar
3,399
Konum
Lüleburgaz
Arkadaşlar Ekim ayında hiç çalışmamış bir personel var.31 olan aylarda eksik gün olunca 31-eksikgünsayısı olarak hesap yapılıyor eksik gün yoksa ay 30 olarak alınıyor ama eksik gün varsa ve hiç çalışma olmadığı zaman bunun eksik gün bildirimini 31 gün mü yapıcaz yoksa bir bütün gibi alarak 30 gün mü ?
 
Ynt: 31 Gün Olan Ayda Hiç Çalışma Yoksa Nasıl Bildirim Yapılır?

Rietveld ' Alıntı:
Arkadaşlar Ekim ayında hiç çalışmamış bir personel var.31 olan aylarda eksik gün olunca 31-eksikgünsayısı olarak hesap yapılıyor eksik gün yoksa ay 30 olarak alınıyor ama eksik gün varsa ve hiç çalışma olmadığı zaman bunun eksik gün bildirimini 31 gün mü yapıcaz yoksa bir bütün gibi alarak 30 gün mü ?
31 gün olarak yapılacak
 
Üst