arkadaşlar
2 ltd.şti. belli bir işi yapmak için iş ortaklığı olarak ihale aldılar. alınan iş hizmet işi. forumda yaptığım araştırmaya göre bu şirketler için öncelikle adi ortaklık sözleşmesi hazırlamam gerekiyor.
1-vergi dairesinden vergi no almak için bu sözleşmeyi ve hangi belgeleri ekine koymam gerekiyor?
2- vergi levhası ayrı ayrı onaylanacak derken yani ortaklığın adı ayrı ayrı 2 levhada da olacak mı anlamalıyım?
3- bu hizmet şirketlerin kendi ofislerinde yürütülecek ortaklık merkezi ne olmalı? yani kira kontratı mı düzenlenmeli?
4- şirketlerin kendi imkanları ile yapılacak işlemler dolayısıyla sermaye konmak zorunda mı?
konu ile iligili bilgi verirseniz çok memnun olurum.
teşekkür ederim.
2 ltd.şti. belli bir işi yapmak için iş ortaklığı olarak ihale aldılar. alınan iş hizmet işi. forumda yaptığım araştırmaya göre bu şirketler için öncelikle adi ortaklık sözleşmesi hazırlamam gerekiyor.
1-vergi dairesinden vergi no almak için bu sözleşmeyi ve hangi belgeleri ekine koymam gerekiyor?
2- vergi levhası ayrı ayrı onaylanacak derken yani ortaklığın adı ayrı ayrı 2 levhada da olacak mı anlamalıyım?
3- bu hizmet şirketlerin kendi ofislerinde yürütülecek ortaklık merkezi ne olmalı? yani kira kontratı mı düzenlenmeli?
4- şirketlerin kendi imkanları ile yapılacak işlemler dolayısıyla sermaye konmak zorunda mı?
konu ile iligili bilgi verirseniz çok memnun olurum.
teşekkür ederim.