adres değişikliği

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan MELEK
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

MELEK

Katkı Sunan Üye
Üyelik
30 May 2005
Mesajlar
200
2 yıldan beri tasfiye halinde olan yapı kooperatifnin tasfiye işlemleri tamamlanmamıştır, tasfiyeye girdiğinde bürolarını kapattılar yöneticiler evlerinden işleri yürütüyor, haziran ayında yapılan genel kurulda yöneticiler değişti, yeni yönetici değişikliğini vergi dairesine bildirmek gerekiyor, bildirirsek yoklama çıkartıyorlarmı?
 
elbette yeni yöneticilerin ikametgah adreslerini vermek zorundasınız onlarda tabiki kendi yerlerinde yoklama ile tespit edecekler sizin verdiğiniz ikametgah adreslerini.



K O N Y A L I
 
sayın Konyalı sorumu anlamadınız herhalde, kooperatif tasfiye aşamasında ve şu anda bürosu yok, biz yönetici değişikliğine ait evrakları verirsek vergi dairesine, kooperatin adres değişikliği yapılmadığı için onlarda gözüken kapanmış olan eski bürosuna gidecek buradada kooperatifi göremezse otomatik olarak işi terk yaparmı.
 
Sayın MELEK
Yönetici değişikliği sonucunda imza yetkisi değişiyor ise bilmeniz gerekir.İmza yetkisinde bir değişiklik yok ise bilmenize gerek yok.
Ayrıca değişiklik olduğu düşünülür ise evrakları v.dairesine verirsiniz.Yoklama çıkartılır.
V.d.dosya memuru ile görüşünüz.
Resen terk işlemleri başlatmasına gerek olmadığı düşüncesindeyim zaten siz tasfiye halindesiniz. Yoklamayı yönetici ikamet adresleri olarak yoklama tutabilirler.
 
Üst