Arkadaşlar merhaba;
Bir klinik bünyesinde hizmet veren S.M. mükellefi doktor arkadaşımız var.. Ayda 1 kez kliniğe hizmet bedeli olarak s.m. makbuzu düzenliyorduk.. Klinik, doktorun kullandığı muayene odası için kira ft. düzenliyodu.. Şimdi yönetmelik değişti, klinik bünyesinde adres gösteremezsiniz demişler.. Bizde ft. düzenleyemeyiz ( zaten kira ödenmiyordu ) demişler.. Bu durumda vergi dairesine bilgi verilerek, adres klinik ama, kira ödenmiyor demek yeterli olur mu.. Yoksa mükellefiyet adresi olarak ev vs. mi göstermek gerekir..
Aynı durumda olan ve faaliyetine LTD şirketi olarak devam eden doktor arkadaşa da aynı şey söylenmiş..
Adres nakli vs. olmadan bir şey yaılabilir mi..
Ne yaPmak lazım...
Saygılar..
Bir klinik bünyesinde hizmet veren S.M. mükellefi doktor arkadaşımız var.. Ayda 1 kez kliniğe hizmet bedeli olarak s.m. makbuzu düzenliyorduk.. Klinik, doktorun kullandığı muayene odası için kira ft. düzenliyodu.. Şimdi yönetmelik değişti, klinik bünyesinde adres gösteremezsiniz demişler.. Bizde ft. düzenleyemeyiz ( zaten kira ödenmiyordu ) demişler.. Bu durumda vergi dairesine bilgi verilerek, adres klinik ama, kira ödenmiyor demek yeterli olur mu.. Yoksa mükellefiyet adresi olarak ev vs. mi göstermek gerekir..
Aynı durumda olan ve faaliyetine LTD şirketi olarak devam eden doktor arkadaşa da aynı şey söylenmiş..
Adres nakli vs. olmadan bir şey yaılabilir mi..
Ne yaPmak lazım...
Saygılar..