Apartman Yönetimi

Üyelik
2 Nis 2007
Mesajlar
16
merhaba

bir işhanının yönetimi hakkında bilgi almak istiyorum. tutmamız gereken belge ve defterler nelerdir?

yardımcı olursanız sevinirim. şimdiden teşekkürler...
 
N

NİSAN123

Ziyaretçi
Ynt: apartman yönetimi

Gelir vergisine tabi olmamakla birlikte İşletme defteri tutup, gelir ve giderlerinizi yazacaksınız.
karar defterinizin bulunması gerekir. Ayrıca işhanında sigortalı çalıştırırsanız,onunla ilgili ssk primleri ve stopaj uygulaması sözkonusudur.
 
Üyelik
2 Nis 2007
Mesajlar
16
Ynt: Apartman Yönetimi

peki bu defterleri notere onaylatmak zorundamıyız?

Bildiğim kadarıyla karar defterini notere onaylatıyoruz fakat her yıl tasdik etttirmemiz gerekmiyor. bu doğrumudur?

İşletme defterini de aynı şekilde tutulması ve notere onaylattırılması zorunlumudur?
 
T

Türk_bey

Ziyaretçi
Ynt: Apartman Yönetimi

İşletme defterini notere onaylatıyorsunuz, her sene tasdik ettirmenize gerek yoktur. Sayfalar bitene kadar kullanabilirsiniz.
 
N

NİSAN123

Ziyaretçi
Ynt: Apartman Yönetimi

sn türk-bey'e ek olarak;
karar defteride aynı şekilde.1 kez onaylatıyorsunuz bitene kadar kullanıyorsunuz.
 
Üyelik
2 Nis 2007
Mesajlar
16
Ynt: Apartman Yönetimi

yardımlarınız için çook teşekkür ediyorum..

kolay gelsin, iyi çalışmalar...
 

Benzer konular

Üst