Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
1-İş programı yapmak
2 -Araç, gereç ve ekipman ihtiyacını belirlemek
3 - Aracın trafik muayenesinin yapılmasını sağlamak
4- Aracın motorlu taşıtlar vergisi ve sigorta işlemlerinin yapılmasını sağlamak
5 - Araç bakım kayıtları tutmak
6- Gelir ve gider kayıtları tutmak
7- Aracın bakım tarihini belirlemek
9 - Aracın temizliğini sağlamak
Görev tanımınız var mı? ulaşım elemanınızın yaptığı ek işler varsa ilave ederek geliştirebilirsiniz.
1-İş programı yapmak.(şöförün görevi değil)
2 -Araç, gereç ve ekipman ihtiyacını belirlemek (şöförün görevi değil)
3 - Aracın trafik muayenesinin yapılmasını sağlamak. (Amiri yollarsa evet)
4- Aracın motorlu taşıtlar vergisi ve sigorta işlemlerinin yapılmasını sağlamak( Bu görevle şöförün hiç ilgisi yok. :
5 - Araç bakım kayıtları tutmak(Şöförün görevi değil) :-\
6- Gelir ve gider kayıtları tutmak. Muhasebe ne işe yarar :-\
7- Aracın bakım tarihini belirlemek ? belki ama eğer böyle bir departman yoksa :
9 - Aracın temizliğini sağlamak .Evet bu onun görevi . Bravo
Arkadaş ARAÇ KULLANMA TALİMATI sormuş.Şöförün görev tanımını değil.Eğer bir görev tanımı yazacak olursanız bu tanımın içine koyunları gütmekten,çay demlemeye hepsini yazabilirsiniz.
İşyerindeki araçlara kullanma talimatını düzenlemekle aklımıza şu soruyu da beraberinde getiriyor. O işyerinde şoförlerin sirkülasyonu çok mu oluyor? Çünkü araç kullanma talimatını bir tek askerde gördüm ki, bu da doğru bir karar çünkü orada asker sirkülasyonu çok oluyor. Bu sayede araç içerisinde muhafaza edilen kullanma talimatı o aracı kullanacak olan askeri disiplin altına alma ve disiplini kontrolden çıkarmamak.
Siz de işyerinde çalışan kim olursa olsun, çalışanları disiplin altına almak istiyorsanız belirli aralıklara birebir toplantı düzenleyin ki bu şekilde yaklaşım daha etkileyici olur. Aksi takdirde sadece bir sayfa yazı ile verdim oldu şeklinde davranış yanlış olur.