Aynı Çalışanın Aynı Dönemde Normal ve Emekli Olarak Bildirilmesi

Üyelik
2 Mar 2013
Mesajlar
31
Konum
İstanbul
Selamlar ,

Şirketimiz bünyesinde 01/01/2013 tarihinden işe başlayan emekli ve normal çalışanımız bulunmaktadır. Yanlışlıkla Emekli çalışanımızın Hizmet Bildirgesi hem emekli olarak hemde normal olarak girişi yapıldı.

Normal çalışanımızın ise bildirgesi ise emekli personeli hem emekliye hemde normal bildirge verildiği için unutuldu.

Kısacası işe girişlerde bi sorun yok ama aylık bildirgede Tüm.Sig.Kolları Normal çalışanımız yerine yine şirketimiz bünyesinde çalışan emekli çalışanımız gözüküyor.
( Emekli Çalışanımızın sos.güv.des primi doğru olarak bildirgede mevcut )

Prim Kaybı Olmadığını düşünüyorum.


A : Normal Çalışan
B : Emekli

A (Normal) ve B (Emekli) çalışanımızın 01/01/2013 tarihinde şirketimiz bünyesinde işe başladılar işe giriş bildirgeleri verildi.

2013/1 Dönemde Sigortalı Hizmet Bildiriminde ;

B ( Emekli ) Çalışanımızın Emekli olarak Sos.Güv.Des.Prim (02) tabi Bildirgesi süresinde verildi.

B ( Emekli ) Çalışanımzın Yanlıslıkla Normal Olarak da Tüm.Sig.Kol Bidirgesi verildi.


A (Normal ) Çalışanımızın 01/01/2013 tarihinde işe giriş bildirgesi verilmiş olup yerine Sigortalı Hizmet Bildirgesinde Yanlışlıkla B ( Emekli ) çalışanımızın girişi yapıldı.

Nasıl bir yol izlemem gerektiği konusunda bilgi verirseniz sevinirim . Prim Kaybı olamadığı düşünüyorum ?

Bu yanlışlığın bir cezası varmıdır varsa bilgi verirmisiniz

Bilgileriniz için teşekür ediyorum saygılarımla.
 
öncelikle sigortaya dilekçe vereceksiniz ve hatanızın düzeltilmesini talep edeceksiniz prim kaybı olmuyor hatta fazladan sigortaya ödeme yapmışsınız.Herhangi bir ceza ile karşılacağınızı sanmıyorum.Sonuçta herşeyi süresinde yerine getirmişsiniz.
 
Üst