fonradar

B Formu

  • Konbuyu başlatan UDikenli
  • Başlangıç tarihi
U

UDikenli

Ziyaretçi
Herkese İyi Çalışmalar
2008 yılında Otomasyona geçmiş Mal Müdürlüklerine B Formu Elektronik ortamda mı verilecek yoksa kağıt ortamında mı verilecek?
Kağıt ortamında verilecek diye biliyorum ama emin değilim!
Acele yardımlarınızı bekliyorum.
 
Ynt: B Formu

Vergi Usul Kanunu Genel Tebliği

(Sıra No: 381 )


2.3. Bildirimleri Kağıt Ortamında Vermesi Gereken Mükellefler

Bilanço esasına göre defter tutmakla birlikte, otomasyona geçmemiş mal müdürlüklerine bağlı olan mükellefler, bildirim formlarını, bağlı bulundukları mal müdürlüklerine kağıt ortamında vermek zorundadırlar.
Vergi dairesi mükellefi iken otomasyona geçmemiş mal müdürlüğüne nakil olan mükellefler, bildirim formlarını, nakil oldukları mal müdürlüğüne kağıt ortamında vereceklerdir


NOT: Otomasyona geçmemiş diyor, sizin mal md. otomasyona geçmişse e-beyan şeklinde verebilirsiniz. Ama yine de bağlı bulunduğunuz mal md. sorun
 

Benzer konular

Üst