Merhaba;
2 ay önce bir firmanın personel müdürü olarak işe başladım. Firma uzun yıllardır faaliyette. Ancak şimdiye kadar personel özlük işlerine muhasebe departmanı bakmış.
Firmada özlük dosyalarını düzenlemeye başladığımda tüm personel için belirsiz süreli iş sözleşmeleri hazırladım. Ancak personellerden bazıları sözleşmeleri imzalamaktan kaçınmakta ve imzalamamaktalar.
Sözleşmenin mutlaka özlük dosyasında olması gerekirken personel imzalamıyorsa ne yapmalıyım. Bunun yasal bir yaptırımı var mı?
Konu başlığında büyük harf kullanmak yasaktır. Lütfen mesaj yazmadan önce Forum Kuralları'nı okuyunuz. (ADMIN)
2 ay önce bir firmanın personel müdürü olarak işe başladım. Firma uzun yıllardır faaliyette. Ancak şimdiye kadar personel özlük işlerine muhasebe departmanı bakmış.
Firmada özlük dosyalarını düzenlemeye başladığımda tüm personel için belirsiz süreli iş sözleşmeleri hazırladım. Ancak personellerden bazıları sözleşmeleri imzalamaktan kaçınmakta ve imzalamamaktalar.
Sözleşmenin mutlaka özlük dosyasında olması gerekirken personel imzalamıyorsa ne yapmalıyım. Bunun yasal bir yaptırımı var mı?
Konu başlığında büyük harf kullanmak yasaktır. Lütfen mesaj yazmadan önce Forum Kuralları'nı okuyunuz. (ADMIN)