Gümrük işlemlerinde karşılaştığımız durumun benzeri sigortacılıkta karşıma çıktı.
Sigorta şirketi, acentenin tali acentesi adına vekaletname düzenliyor. Bu vekalet masrafını kendi adına yapıp komisyon gelirimizden belgesiz düşüyor.
Bu kesintiye karşılık borç dekontu tanzim edilebileceği söylensede. Altında acente adına düzenlenmiş noter makbuzu düzenlenmiş olması gereklidir değil mi?
Noter makbuzu sigorta şirketi adına düzenlenmişse borç dekontunun da gider belgesi olarak bir anlamı kalmaz diye düşünüyorum.
Bana katılan yada değişik fikri olan arkadaşların değerli düşüncelerine ihtiyacım var.
(Borç dekontunun nasıl geçerli olacağı hakkında bir belge bulamadım)
Sigorta şirketi, acentenin tali acentesi adına vekaletname düzenliyor. Bu vekalet masrafını kendi adına yapıp komisyon gelirimizden belgesiz düşüyor.
Bu kesintiye karşılık borç dekontu tanzim edilebileceği söylensede. Altında acente adına düzenlenmiş noter makbuzu düzenlenmiş olması gereklidir değil mi?
Noter makbuzu sigorta şirketi adına düzenlenmişse borç dekontunun da gider belgesi olarak bir anlamı kalmaz diye düşünüyorum.
Bana katılan yada değişik fikri olan arkadaşların değerli düşüncelerine ihtiyacım var.
(Borç dekontunun nasıl geçerli olacağı hakkında bir belge bulamadım)