Merhaba arkadaşlar ben bir kamu kurumunda çalışan bir işçiyim her ay farklı bir maaş yatıyor çok değişkenli olarak yatıyor ben maaş hesaplamak için bir excel tablosu hazırlamak istiyorum(excel bilgim var) ama nasıl hesaplama yapacağımı bilemiyorum gelirlerin toplamı ile giderlerin toplamını çıkardığımda net maaşımı vermiyor en basitinden
kesintiler ne oranda oluyor, yılın bazı ayları yevmiyem artıyor belli bir miktar bu artış neye göre hangi zamana göre artıyor bu gibi ince detayları görmek istiyorum mesela yıllık bazı %artış parametreleri girdikten sonra hangi ay ne kadar yevmiyem olacak ne kadar net bürüt maaşım olacak hesaplamak istiyorum ama işin içinden çıkamıyorum bordro konularında uzman arkadaşlar varsa yardım ederlerse çok sevinirim
kesintiler ne oranda oluyor, yılın bazı ayları yevmiyem artıyor belli bir miktar bu artış neye göre hangi zamana göre artıyor bu gibi ince detayları görmek istiyorum mesela yıllık bazı %artış parametreleri girdikten sonra hangi ay ne kadar yevmiyem olacak ne kadar net bürüt maaşım olacak hesaplamak istiyorum ama işin içinden çıkamıyorum bordro konularında uzman arkadaşlar varsa yardım ederlerse çok sevinirim