Merhaba Saygıdeğer Arkadaşlar,
Yeni bir dernek kurduk ve Karar Defterine alınan kararlar hakkında bir sorumuz olacak.
2007 Yılında yayınlanan Mevzuat'a göre, Alınan kararların yazıcıdan çıktısını alıp Karar Defterine yapıştırabiliriz. Ancak bu kararları Noter'de onaylatmak gerekliymiş. Bu durum günümüzde hâla devam ediyor mu ? İnternet'de gördüğüm bir resimde dört köşesine dernek kaşesi basılmış kararlar var.
" Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "
Cevap veren herkese teşekkürler.
Yeni bir dernek kurduk ve Karar Defterine alınan kararlar hakkında bir sorumuz olacak.
2007 Yılında yayınlanan Mevzuat'a göre, Alınan kararların yazıcıdan çıktısını alıp Karar Defterine yapıştırabiliriz. Ancak bu kararları Noter'de onaylatmak gerekliymiş. Bu durum günümüzde hâla devam ediyor mu ? İnternet'de gördüğüm bir resimde dört köşesine dernek kaşesi basılmış kararlar var.
" Dernekler tarafından tutulacak defterlerin mürekkepli veya tükenmez kalemle yazılması zorunludur. Elektronik sistemler ve yazı makineleri aracılığıyla örneğine uygun olarak yazdırılan form veya sürekli formlar defterlere yapıştırılarak kullanılabilir. Ancak, defterlere yapıştırılan çıktı köşelerinin, deftere temas edecek şekilde ve yeni bir karar alınmadan önce notere tasdik ettirilmesi şarttır. "
Cevap veren herkese teşekkürler.