Devir Teslim Tutanağı

Üyelik
20 Eyl 2007
Mesajlar
28
2007 mart ayında bi firmanın muhasebesini tutmaya başlamıştım 2008 mart ayındada sözleşmemi feshederek işi bıraktım,muhasebesi kendi büromda değil firma bünyesinde tutulmaktadır, firma iki ortaklı olup ortaklar arasında husumet bulunmakta ve mahkemelik olmuşlardır,2007 de defter ve belgeleri diğer ortağın ofisinden tutanak imzalamak suretiyle alarak yetkili olan ortağın ofisine götürdüm ve muhasebesine firma bünyesinde bakmaya başladım, daha sonra yetkili olan ortak yetkisini diğer husumetli olduğu ortağa devrediyor ve devir alanda defter belgeleri istiyor ancak diğer ortak evraklar kendi ofisinde olmasına karşılık vermek istemiyor, Devir alan yeni ortak bu tutanağı mahkemeye ibraz ederse muhasebeci olarak benim bi sorumluluğum olurmu.
 
Ynt: Devir Teslim Tutanağı

Eğer sözleşmenizde işyerinde tutulacak olarak yaptı iseniz sorun olmaz.
 
Üst