e- Fatura E- Arşiv Ve E- Defter geçiş

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan muku82
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

muku82

Katkı Sunan Üye
Üyelik
3 Eyl 2007
Mesajlar
273
Konum
BURSA
Merhabalar,

Firmamız mevcut kanun taslak halinde olmasına rağmen tüm bu uygulamaların hepsine birden geçiş yapmak istiyor.

Başvuru süreci olarak (anladığımız kadarı ile)

1. Mali Mühür Sertifikası Alınacak.


Sorum şu Mali Mühür Sertifikasından sonra bir yazılım firması ile anlaşıp tüm başvuruları yazılımcılar mı hazırlıyor? Ayrıca Kayıtlarımız Mali Müşavirimiz tarafından tutuluyor, E Fatura , E- arşiv Fatura ve e defter için farklı yazılım programları kullanabiliyor muyuz?

Tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyoruz..
 
1. Aşama dediğiniz gibi ilk olarak mali mühür alacaksınız kurum olarak,

devamında ise GİB (Ücretsiz ) yada özel entegratör aracılığıyla gönderecekseniz sizin adınıza entegratörler başvuru yapacaklar,
kayıtlarınızı mali müşaviriniz tutuyor ise onunla birlikte bu kararı vermeli ve e-defter boyutunda kullandığınız muhasebe programının uyumluluğu da önemli olacaktır.

E-fatura,E-defter ve E-arşiv fatura kullancısı olarak biz faturalarımızı ön muhasebe ile özel entegratör üzerinden gönderiyoruz.
 
Üst