Herkese Günaydın;
Şirketimizde çalışan bir personel Mayıs -Eylül ayları arasında ücretsiz izin kullanmıştır.
Benden önceki arkadaş Mayıs ayı için ek10 göndermiş ve ekine ücretsiz izin formunu eklemiştir.
Ancak sonraki aylar için e-bildirgede ücretsiz izin göstermesine rağmen ek 10 göndermemiştir.
Ve sigorta bize sonradan düzenlenebilir nitelikte olduğu için haz.-temmuz-ağust-ve eylül ayları için kişiye prim işletip ödeyeceksiniz demektedir.
Biz ücretsiz izinde olan kişiden beyan alsak ve dilekçe ekine koysak yada bu kişiyi direk sigortaya götürsek acaba bunları ödemekden kurtulabilirmiyiz.
Yada ne gibi bir yol izlenmelidir.
Teşekkürler
Şirketimizde çalışan bir personel Mayıs -Eylül ayları arasında ücretsiz izin kullanmıştır.
Benden önceki arkadaş Mayıs ayı için ek10 göndermiş ve ekine ücretsiz izin formunu eklemiştir.
Ancak sonraki aylar için e-bildirgede ücretsiz izin göstermesine rağmen ek 10 göndermemiştir.
Ve sigorta bize sonradan düzenlenebilir nitelikte olduğu için haz.-temmuz-ağust-ve eylül ayları için kişiye prim işletip ödeyeceksiniz demektedir.
Biz ücretsiz izinde olan kişiden beyan alsak ve dilekçe ekine koysak yada bu kişiyi direk sigortaya götürsek acaba bunları ödemekden kurtulabilirmiyiz.
Yada ne gibi bir yol izlenmelidir.
Teşekkürler