Ek İş Yeri Açılışında Yapılması Gerekenler

aodabası

Katkı Sunan Üye
Üyelik
29 Kas 2006
Mesajlar
182
Ofis olarak kullanılacak başka bir yer kiralandığından ek işyeri için ticaret sicil'den tescil yapıldı. Vergi dairesi ve SSK'a bildirim yapılması gerekiyor bildiğim kadarıyla. Ayrıca vergi levhası alınacak mı? SSK için yeni işyeri numarası alınıp buraya mı giriş yapılacak?

Tekrar belirtmeliyim ki burası ayrıca bir şube değil yani ticari bir faaliyet olmayacak sadece ofis olarak kullanılacak.

Saygılar.
 
Ynt: Ek İş Yeri Açılışında Yapılması Gerekenler

sayın aodabası,

şube ile ofis ibareleri bu durumda ayrıdır herhangi bir ticari faliyeti olmayan birimler ofistir ve karar alınır tescile gerek yoktur vergi dairesine bilgi mahiyetinde dilekçe verilir vergi lavhası yoktur. ssk açılışı yapılarak çalışanlar burada sigortalı gösterilir.

şube açılışları ise tescille başlar ve bulunduğu yerdeki vergi dairesinde açılış yapılır. ssk açılışı yapılır.
 
üretim yapan bir işletme, işleme atölyesini komşu ilin OSB'sine taşıyor. her şey merkezden yapılacak.
bu iş yerini nasıl bildirmek gerekir.
bilgisi olan arkadaş varmı acaba.
 
Üst