Merhaba,
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla eksik gün bildirimini tahakkuk zamanına kadar göndermek gerekiyor sgk ya. bir mükellefimiz için aralık ayına ait eksik gün bildirimini bu zamana kadar vermemişiz. bunu geç vermenin herhangi bir cezai yaptırımı var mı acaba? bir de raporun aslı hem çalışan tarafından (4 aylık maaşını aldığı zaman) hem de hastane tarafından sgk ya verildi. şimdi sgk ya sadece eksik gün bildirimi formuyla mı gideceğiz, yoksa ekine raporun fotokopisini eklemek zorunda mıyız?
Arkadaşlar bildiğim kadarıyla eksik gün bildirimini tahakkuk zamanına kadar göndermek gerekiyor sgk ya. bir mükellefimiz için aralık ayına ait eksik gün bildirimini bu zamana kadar vermemişiz. bunu geç vermenin herhangi bir cezai yaptırımı var mı acaba? bir de raporun aslı hem çalışan tarafından (4 aylık maaşını aldığı zaman) hem de hastane tarafından sgk ya verildi. şimdi sgk ya sadece eksik gün bildirimi formuyla mı gideceğiz, yoksa ekine raporun fotokopisini eklemek zorunda mıyız?