Eksik Gün Bildirimi

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan kafkasm
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
23 Ağu 2007
Mesajlar
99
Konum
SAMSUN
subat ayı içerisinde bir gün ücretsiz izinli olan elemanıma eksik gün bildirim formu yapacağım
ancak aynı ay içerisinde ay içinde işten ayrılan ve işe giren işçilerm var dolayısıyla bunlarda eksik göründüğü için bunlarıda eksikgün bildirim formuna eklenecekmi ??
teşekkürler
 
Ynt: Eksik Gün Bildirimi

Sn. Kafkasm,
Ay içerisinde işe giren ve işten çıkan personelde, istirahat veya başka bir özel durum yok ise eksik gün olmaması gerekmezmi?
 
Ynt: Eksik Gün Bildirimi

Selamlar
işe giren veya işten çıkan kişilerde gün sayısının eksik olması olağandır ve böyle olmalıdır.Diğer hallerde eksik gün bildirim formu verilecektir.Kısa süreli çalışma,izin,istirahat vb.Dolayısıyla sadece ücretsiz izinli olan kişi için ek:10 dolduracaksınız.Saygılar.
 
Ynt: Eksik Gün Bildirimi

Ek-10 formuna ücretsiz izin formunu eklemeyi unutmayın.Giriş ve çıkışlarda çalışılan süreyi doğru hesap ederseniz sorun olmaz.
 
Üst