Selamlar; 2008 yılında ihaleli bir inşaat işi aldık, fakat işe başlanmadı. Anahtar personel açmış olduğumuz ssk dosyasında 2 sene boyunca gösterildi ve bu sene işin iptali kesinleşti. Ssk ilişiksizlik yazısını almak için bizden gösterilen personelin bildirgelerini, iş hiç başlamadığı için iptal bildirge olarak vermemizi istedi. Biz de verdik, bir personelimizi de diğer dosyamıza geçmişe dönük ilave etmek için ek bildirge verdik. Arada fazla ödenen bir tutar çıktı tabi. Bunu da bize banka yolu ile iade ettiler. Yıllara sari iş olduğu için giderleri sonraki yıllara 170 hesapta devir etmiştik. Şimdi yapmamız gereken muhasebe kaydı ; ücret , ssk primleri ve işçilik giderleri için ne olmalı? Yardımcı olursanız çok sevinirim.