Hizmet İçi Semineri

bayramalikubilay

Katkı Sunan Üye
Üyelik
30 Ocak 2009
Mesajlar
128
Merhaba üstadlarım.. Mali Müşavirlik ofisimizde 12 kişi çalışmaktayız. 01 - 05 Haziran 2011 tarihleri arasında 5 beş günlük personelimize hizmet içi eğitim düzenledik. Bu semineri şehrimizin 130 km dışında bir otelde düzenledik. Bize takriben 9.000.tl'ye mal oldu. Bunu genel gider yazmamda bir sakınca varmıdır.? Saygılarımla
 
Ynt: Hizmet İçi Semineri

Gerçekten eğitim yapıldığını belgeleyecek sağlam belgelerinizi saklarsanız hiç bir sakınca yoktur.Önemli olan harcamanın faaliyet konusu ile doğrudan ilgisi olduğunu kanıtlamaktır.
 
Üst