- Üyelik
- 30 May 2005
- Mesajlar
- 15
Merhaba;
Emekli Sandığı ile anlaşmalı bir Sağlık Hizmeti veren kurumlar vergisi mükellefimiz var.
Hasta sağlık karnesi vizite kağıdı v.b. evrakları ile geliyor, muayene, tahlil, tetkik ve tedavisini olup gidiyor.
Yapılan işlemlerin bedeli Emekli Sandığına fatura edileyor ve 3-4 ayda da Kurumdan ödemesi yapılıyor.
Yalnız kurum kesilen faturların tamamnını veya fatura içeriğindeki hizmetin bir kısmını ödemiyor.
Ödeme yapmamasının sebebi ise ya anlaşam kapsamı dısında işler olması yada yapılan işin adının veya tutarının yanlış yazılmasından kaynaklanmaktadır.
Yalnız bu durumların olmasında TC.Emekli Sandığı bize İADE Faturası kesmemekte, bizim kesmiş olduğumuz faturayı bize iade etmekte veya su faturalarda ki su kadar tutarı su sebepden dolayı ödemedik diyerek bir yazı ile bildirmektedir.
Benim sıkıntım kuruma fatura ettiğimiz fakat ödenemeyecek olan bu satışların geri gelmesinde nasıl kayıt yapacağımdır.
Ben su anda bana iade edilen faturaları İADE Faturası gibi düşünmekete ve 610 ve 191 hsp.ları kullanarak kayıtlarını yapmaktayım.
Bu konu ile yapmış olduğum işlem sizce doğrumudur ?
Konu ile ilgili kanuni veya adli bir düzenleme var mıdır ?
Görüş ve düşünceleriniz için şimdiden herkese tesekkür eder, Saygılarımı sunarım.
Emekli Sandığı ile anlaşmalı bir Sağlık Hizmeti veren kurumlar vergisi mükellefimiz var.
Hasta sağlık karnesi vizite kağıdı v.b. evrakları ile geliyor, muayene, tahlil, tetkik ve tedavisini olup gidiyor.
Yapılan işlemlerin bedeli Emekli Sandığına fatura edileyor ve 3-4 ayda da Kurumdan ödemesi yapılıyor.
Yalnız kurum kesilen faturların tamamnını veya fatura içeriğindeki hizmetin bir kısmını ödemiyor.
Ödeme yapmamasının sebebi ise ya anlaşam kapsamı dısında işler olması yada yapılan işin adının veya tutarının yanlış yazılmasından kaynaklanmaktadır.
Yalnız bu durumların olmasında TC.Emekli Sandığı bize İADE Faturası kesmemekte, bizim kesmiş olduğumuz faturayı bize iade etmekte veya su faturalarda ki su kadar tutarı su sebepden dolayı ödemedik diyerek bir yazı ile bildirmektedir.
Benim sıkıntım kuruma fatura ettiğimiz fakat ödenemeyecek olan bu satışların geri gelmesinde nasıl kayıt yapacağımdır.
Ben su anda bana iade edilen faturaları İADE Faturası gibi düşünmekete ve 610 ve 191 hsp.ları kullanarak kayıtlarını yapmaktayım.
Bu konu ile yapmış olduğum işlem sizce doğrumudur ?
Konu ile ilgili kanuni veya adli bir düzenleme var mıdır ?
Görüş ve düşünceleriniz için şimdiden herkese tesekkür eder, Saygılarımı sunarım.