Merhaba arkadaşlar,
2.sınıf mükellefiyeti olan şahıs, Posta Genel Müdürlüğü ne ait farklı semtlerde 3 ayrı kantin-çay ocağı ihalesini almış. 01.11.2021 tarihi itibariyle teslimi yapılmış olup 3 yıllık sözleşme imzalanmış.
07.12.2021 tarihinde sigorta dan bir yazı tebliğ edildi.
İçeriğinde; kontrol neticesinde söz konusu iş ile ilgili kayıtlı işyeri tescil dosyasına rastlanılmadığı yazılı, bu iş ile ilgili sigortalı çalıştırılıp çalıştırılmadığının merkezimize bildirilmesi,
Yer teslim tarihinden itibaren internet üzerinden tescil başvurusu ile ilgili evraklar ile birlikte merkezimize müracaat etmeniz gerekmekte olup, aksi takdirde adınıza resen isyeri dosyası tescil işlemi yapılarak, madde 102 ye göre İPC uygulanacağı yazılı...
Arkadaşlar kurumdan gelen bu yazı, herhangi bir hatırlatma uyarı yazısı olarak mı dikkate almak lazım, yoksa her halükarda işlemi yapsak da İPC kesilir mi?
2.sınıf mükellefiyeti olan şahıs, Posta Genel Müdürlüğü ne ait farklı semtlerde 3 ayrı kantin-çay ocağı ihalesini almış. 01.11.2021 tarihi itibariyle teslimi yapılmış olup 3 yıllık sözleşme imzalanmış.
07.12.2021 tarihinde sigorta dan bir yazı tebliğ edildi.
İçeriğinde; kontrol neticesinde söz konusu iş ile ilgili kayıtlı işyeri tescil dosyasına rastlanılmadığı yazılı, bu iş ile ilgili sigortalı çalıştırılıp çalıştırılmadığının merkezimize bildirilmesi,
Yer teslim tarihinden itibaren internet üzerinden tescil başvurusu ile ilgili evraklar ile birlikte merkezimize müracaat etmeniz gerekmekte olup, aksi takdirde adınıza resen isyeri dosyası tescil işlemi yapılarak, madde 102 ye göre İPC uygulanacağı yazılı...
Arkadaşlar kurumdan gelen bu yazı, herhangi bir hatırlatma uyarı yazısı olarak mı dikkate almak lazım, yoksa her halükarda işlemi yapsak da İPC kesilir mi?