İhale İle Alınan İşin İşyeri Bildirge Sorunu

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan Cesurcan
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Üyelik
24 Şub 2021
Mesajlar
39
Konum
Ankara
Merhaba arkadaşlar,
2.sınıf mükellefiyeti olan şahıs, Posta Genel Müdürlüğü ne ait farklı semtlerde 3 ayrı kantin-çay ocağı ihalesini almış. 01.11.2021 tarihi itibariyle teslimi yapılmış olup 3 yıllık sözleşme imzalanmış.
07.12.2021 tarihinde sigorta dan bir yazı tebliğ edildi.
İçeriğinde; kontrol neticesinde söz konusu iş ile ilgili kayıtlı işyeri tescil dosyasına rastlanılmadığı yazılı, bu iş ile ilgili sigortalı çalıştırılıp çalıştırılmadığının merkezimize bildirilmesi,
Yer teslim tarihinden itibaren internet üzerinden tescil başvurusu ile ilgili evraklar ile birlikte merkezimize müracaat etmeniz gerekmekte olup, aksi takdirde adınıza resen isyeri dosyası tescil işlemi yapılarak, madde 102 ye göre İPC uygulanacağı yazılı...

Arkadaşlar kurumdan gelen bu yazı, herhangi bir hatırlatma uyarı yazısı olarak mı dikkate almak lazım, yoksa her halükarda işlemi yapsak da İPC kesilir mi?
 
01.11.2021 tarihinde iş başlangıç tarihi ise bir sigorta dosyası açıldı mı?
 
Açılmadı, kurum bunu tespit etmiş, sigorta dosyasını açmamızı istiyor aksi takdirde resen açılacağını ve İPC kesileceğini yazıyor.
Bende bu sigorta dosyasını açarsak her halükarda İPC kesilecek mi onu merak ediyorum.. Yani bu yazıya istinaden cezadan kurtulabilinir mi
 
Açılmadı, kurum bunu tespit etmiş, sigorta dosyasını açmamızı istiyor aksi takdirde resen açılacağını ve İPC kesileceğini yazıyor.
Bende bu sigorta dosyasını açarsak her halükarda İPC kesilecek mi onu merak ediyorum.. Yani bu yazıya istinaden cezadan kurtulabilinir mi
her halükarda İPC kesilecek
 
Evet ferhat beyin dediği gibi her halukarda kesilecek ceza,bari siz açın işe girişleri yapın işçiler açısından da ipc gelecek çünkü.1 aylık geriye dönük giriş süreside aşılmış.
 
Üst