Merhabalar,
Yakın tarihte çeşitli nedenlerden dolayı çalıştığım şirketten istifa ettim. Istifamı noterden tebliğ ettim ve aşağıdaki satırları da istifa nedenim haklılığını belirtmek üzere tebliğimde vurguladım.
?Firmanızda xx.xx.xxxx tarihinden bu yana değişik pozisyonlarda çalıştım.
Çalıştığım müddetce sigorta primlerim eksiksiz yatmadı ve aylık ücretlerimi de genellikle eksik olarak aldım.
Çeşitli neden ve mazeretler ileri sürerek çalışma ve özverilerimin karşılığını vermediğiniz gibi sigorta primlerimi ve aylık ücretlerimi de tam olarak ödemediniz.
Ücretli izin ve tatil alacaklarım, fazla çalışma alacaklarım ve ücret alacaklarımın tazmini ile eksik SGK primlerinin tespiti talep ve dava haklarım saklı kalmak kaydı ile Şirketiniz?le olan iş sözleşmemi tek yanlı ve haklı olarak derhal feshettiğimi bildiririm.
Tarih xx.xx.xxxx?
Maaşlarımızı hep elden aldık, benim gibi birkaç çalışan daha benzer sebeplerden dolayı işten ayrıldı, çalıştığım sürece ne bir maaş bordrosu gördüm ne de imzaladım. Işe ilk başladığım aylarda maaşımızı tam aldığımızda maaş makbuzu imzalardık fakat sonradan ödemeler aksayınca bu makbuzları maaş avansı olarak imzalamaya başladık. Örneğin son 1 yıl içerisinde tam maaş alamadım ve hep avans makbuzları imzaladım.
Şu an hakkım olan miktar ne ise bunları alabilmem için nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Bölge çalışmaya veya herhangi başka bir birime bir dilekçe ile mi başvurmalıyım yoksa iş makhemesine dava mı açmalıyım? Davadansa ben iş yeri ile masaya oturmayı tercih ediyorum. Fakat resmi bir makamdan bir yaptırım olmadan karşımda muhattap bulabileceğimi sanmıyorum. Biryere başvurursam bir bilirkişinin gidip dosyalarımı incelediği gibi duyumlar almiştım. Bu inceleme sonrasında aramızda anlaşmamızı öneriyorlarmış. Beklentim de bu tarz birşey. Nereye ve nasıl bir dilekçe ile başvurmam gerekir?
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.
Yakın tarihte çeşitli nedenlerden dolayı çalıştığım şirketten istifa ettim. Istifamı noterden tebliğ ettim ve aşağıdaki satırları da istifa nedenim haklılığını belirtmek üzere tebliğimde vurguladım.
?Firmanızda xx.xx.xxxx tarihinden bu yana değişik pozisyonlarda çalıştım.
Çalıştığım müddetce sigorta primlerim eksiksiz yatmadı ve aylık ücretlerimi de genellikle eksik olarak aldım.
Çeşitli neden ve mazeretler ileri sürerek çalışma ve özverilerimin karşılığını vermediğiniz gibi sigorta primlerimi ve aylık ücretlerimi de tam olarak ödemediniz.
Ücretli izin ve tatil alacaklarım, fazla çalışma alacaklarım ve ücret alacaklarımın tazmini ile eksik SGK primlerinin tespiti talep ve dava haklarım saklı kalmak kaydı ile Şirketiniz?le olan iş sözleşmemi tek yanlı ve haklı olarak derhal feshettiğimi bildiririm.
Tarih xx.xx.xxxx?
Maaşlarımızı hep elden aldık, benim gibi birkaç çalışan daha benzer sebeplerden dolayı işten ayrıldı, çalıştığım sürece ne bir maaş bordrosu gördüm ne de imzaladım. Işe ilk başladığım aylarda maaşımızı tam aldığımızda maaş makbuzu imzalardık fakat sonradan ödemeler aksayınca bu makbuzları maaş avansı olarak imzalamaya başladık. Örneğin son 1 yıl içerisinde tam maaş alamadım ve hep avans makbuzları imzaladım.
Şu an hakkım olan miktar ne ise bunları alabilmem için nasıl bir yol izlemem gerekiyor. Bölge çalışmaya veya herhangi başka bir birime bir dilekçe ile mi başvurmalıyım yoksa iş makhemesine dava mı açmalıyım? Davadansa ben iş yeri ile masaya oturmayı tercih ediyorum. Fakat resmi bir makamdan bir yaptırım olmadan karşımda muhattap bulabileceğimi sanmıyorum. Biryere başvurursam bir bilirkişinin gidip dosyalarımı incelediği gibi duyumlar almiştım. Bu inceleme sonrasında aramızda anlaşmamızı öneriyorlarmış. Beklentim de bu tarz birşey. Nereye ve nasıl bir dilekçe ile başvurmam gerekir?
Tavsiyeleriniz için şimdiden teşekkür ederim.