İş-Kur Bildirimleri ve İPC Hk.

  • Konbuyu başlatan Dags
  • Başlangıç tarihi
D

Dags

Ziyaretçi
İşten Ayrılma Bildirimlerinin süresi içerisinde İŞ-KUR'a bildirilmemesi İPC gerektirdiği herkes tarafından biliniyor
Ancak; Aylık İşgücü Çizelgesi gibi evrakların her ay düzenli olarak kuruma verilmemesinin Ceza-i müeyyidesi varmıdır.
Bu kurumda, bazı durumlarda fax ile bildirim dahi kabul ediliyor.
Kurumla yapılan telefon görüşmelerinde cezası olduğu belirtilmiş olsa da yasal dayanağına rastlayamadık.
Bu konuda bilgilerinizi ve tecrübelerinizi aktarmanızı rica ediyorum.
 
4857 İş Kanunu 8.Bölüm, İdari Ceza Hükümleri
Madde:98-99-100-101-102-103-104-105-106-107 ve 108 'i incelediniz mi?
 
evet iş kanunundaki maddeleri inceledim
ama işkur ile ilgili açıklayıcı bir hükme rastlayamadım
yalnızca toplu işçi çıkarma ile ilgili durumlardaki bildirim zorunluluğundan bahsediliyor
 
aylık çizelgelerin herayın 5 de verilmesi gerekirken ben bir ay 10'da kuruma verdim vermeden önce tlf.açtım herhangibir cezai müeyyidesi olmadığını söylediler bende her ay geciktiriyorum şimdiye kadar herhangibir cezayla karşılaşmadım .
eğer olsaydı şimdiye kadar ipc keserlerdi yok eğer var ise de mahfoldummm...
 

Benzer konular

Üst