işten çıkış bildirgesi

Üyelik
18 Eki 2008
Mesajlar
22
Arkadaşlar.Bir personeli diyelimki ayın 5 inden işten çıktı.Bunu 10 gün içerisinde kuruma bildirmemiz gerekiyor.Buraya kadar tamam.Peki bu arkadaşın 5 günlük primlerini ay sonunda verebilecekmiyiz.Yani 15 inden sonra bu arkadaşa ait primler e-bildirge ile verilebilecekmi.Ayrıca bir de e-bildirge de demi çıkış tarihini yazacağız
 
Ynt: işten çıkış bildirgesi

g.2- İşten çıkış nedenlerinin bildirilmesi
Sigortalının ay içinde işten ayrılması halinde, işten çıkış tarihi sisteme girildikten sonra, işten ayrılma nedeninin aylık prim ve hizmet belgesine kaydedilmesi gerekmektedir. İşten ayrılma nedenleri aylık prim ve hizmet belgesinin arka sayfasında açıklanmış olup,
01- Deneme süreli iş sözleşmesinin işverence feshi
02- Deneme süreli iş sözleşmesinin işçi tarafından feshi
03- Belirsiz süreli iş sözleşmesinin işçi tarafından feshi
04- Belirsiz süreli iş sözleşmesinin işveren tarafından feshi
05- Belirli iş süresinin sona ermesi
06- İş sözleşmesinin haklı nedenlerle işçi tarafından feshi
07- İş sözleşmesinin haklı nedenlerle işveren tarafından feshi
08- Emeklilik (yaşlılık) veya toptan ödeme nedeniyle
09- Malulen emeklilik nedeniyle
10- Ölüm
11- İş Kazası sonucu ölüm
12- Askerlik
13- Kadın işçinin evlenmesi
14- Emeklilik için yaş dışında diğer şartların tamamlanması
15- Toplu işçi çıkarma
16- Nakil
17- Çalıştığı işyerinin kapanması
18- İşin sona ermesi
19- Mevsim bitimi
20- Kampanya bitimi
21- Statü değişikliği
22- Diğer nedenler
işten ayrılma nedenleri arasında sayılmıştır.
5 günlük primini yukardaki nedenlerden birine istinaden doldurup vermeniz gerekmektedir.
(birde 23- istifa eklendi tebliğde geçmiyor.)
 
Ynt: işten çıkış bildirgesi

e bildirgede de çıkış tarihi belirtilmeli.zaten amaç senin yolladığın bildirgendeki çıkış tarihiyle internetten yolladığın çıkış bildirgesindeki çıkış tarihi birbirini tutyomu kayıtlara uyuyomu.o yüzden yazmamazlık yapma ben ce .bilginin fazlası olsun eksiği olmasın yani...
 

Benzer konular

Üst