Merhaba,
Konfeksiyon ihracatı yapan bir firmayız, firmamızda son kontrol görevindeki bir çalışanımız, malların son kontrolünü yaparken yoğunluk ve dikkatsizliğinden mallardaki hatayı görmemiş ve mallar hatalı olarak yurtdışına gitmiştir.Müşteri bu hatadan dolayı firmaya 8.000,00 UDS reklamasyon bedeli fatura etmiştir.Yani firma bukadar bedal zarara uğramıştır.Çalışanla yaptığımız görüşmede hatasını kabul etmiş fakat yoğunluktan dolayı olduğunu belirtimiştir.Fakat işler sürekli yoğun ve hatayı buna bağlası bizce gerçerli bir neden değil.
İşveren olarak işçinin işten çıkışını haklı nedenle yapabilirmiyiz.
Teşekkürler
Konfeksiyon ihracatı yapan bir firmayız, firmamızda son kontrol görevindeki bir çalışanımız, malların son kontrolünü yaparken yoğunluk ve dikkatsizliğinden mallardaki hatayı görmemiş ve mallar hatalı olarak yurtdışına gitmiştir.Müşteri bu hatadan dolayı firmaya 8.000,00 UDS reklamasyon bedeli fatura etmiştir.Yani firma bukadar bedal zarara uğramıştır.Çalışanla yaptığımız görüşmede hatasını kabul etmiş fakat yoğunluktan dolayı olduğunu belirtimiştir.Fakat işler sürekli yoğun ve hatayı buna bağlası bizce gerçerli bir neden değil.
İşveren olarak işçinin işten çıkışını haklı nedenle yapabilirmiyiz.
Teşekkürler