fonradar

İşyeri Kapanış KDV

mes_ar

Tanınmış Üye
Üyelik
23 Mar 2007
Mesajlar
2,028
Konum
İSTANBUL
Merhaba arkadaşlar, 04/12/2012 de yazarkasası kapatılarak faaliyetine son verilen bir vakıf iktisadi işletmesi için, aralık kdv normal süresinde mi yoksa kapanış olduğu için daha erken mi verilmeli?
 
Günaydın arkadaşlar, aralık/2012 de kapanacak bir iktisadi işletme için; ticaret odasına bir dilekçe ile kapanış bildirildi. Şimdi vergi dairesine bildirim yapılacak, kasa ve bankadaki miktarları erittik, kapanıştan sonra vereceğimiz beyannameleri kim ödeyecek? istenen evrakalrda rastlamadım, vergi dairesine giderken defterlerin yazılmış olması gerekiyor mu, evrakları da istiyorlar mı? İlk kez kapanış yapacağım ve de internette kapanışa dair bilgi bulamadığım için yardımlarınızı bekliyorum.
 
Kapanistan sonra vereceginiz beyannameleri tabi sirket sahipleri odeyecek.. Vergi dairesine giderken yasal defterlerinizi goturmenize gerek yok. Sirkete ait Yasal belgelerinizi ( fatura, irsaliye gider pusulasi ), vergi levhasi, isi birakma bildirimi ve sirket yetkilisini gosterir gazete veya sirkuleri goturmeniz yeterli.. Yazarkasa var ise oncelikle servisten yazarkasinin kapanisini yaptirmalisiniz ve okc levhasinida eklemelisiniz
 
teşekkürler, ticaret sicilinden 12/12/2012 de silinmişti. 25/12/2012 tarihinde vd ye gidilerek kapanış gerçekleşti, vd tutanağa mükellef 12/12/2012 de işi bırakmıştır diye yazmış. bu durumda kapanış tarihi vergi dairesinde tutanak tutulan 25/12/2012 değil de ticaret sicilinden silindiği 12/12/2012 oluyor. Ben şimdi bu mükellefin sözleşmesini internet vergi dairesinden iptal edersem aralık kdv sini gönderebilir miyim?
 
tüm son beyanları gönderebilirsiniz, ancak geçmişe dönük düzeltme beyannamelerini (değiştirilmedi ise) veremiyorsunuz.
 

Benzer konular

Üst