Şirketimiz her ay 3 kere ithalat yapmaktadır.Gümrükde bir kaç parti mal beklemekde ve mal bütün olarak değilde parçalar halinde çekilmektedir.Çeşitli firmalara ardiye- ordino -logistik -tse -nakliye- gümrük vergisi v.b. ödenmekte ve gümrükcü sadece fatura aslı ile byannameleri firmamıza teslim etmekde hangi parti mal handi ödemelerden geçti ilgilenmemektedir.Dolayısıyla bize yapılan her ithalatın düzenli bir dosyasını içinde ardiyecinn ordinocunun v.b. faturalarıın makbuzlarını getirmemekde dosyayı biz muhasebede oluşturmaya çalışmakdayız.Bu da hangi malı nerden ne kadar çektiklerini bilmediğimiz için karışıklığa sebebiyet vermektedir.Patron ısrarla gümrükcü malı çeker o dosyayı takip etmek muhasebecinin işidir kime ne ödeme yaptığınızı bilecek ve ona göre malın maliyetine atacaksınız diyor.Normalde bu ithalat dosyasında diğer faturalarda düzenli şekilde gümrükcü tarafından hazırlanmış olmamalımıydı.Bu iş başka firmalarda nasıl takip ediliyor acaba:teşekkürler iyi bayramlar