Arkadaşlar Merhaba
Benim aklıma takılan bir husus var bunu sizlerle paylaşmak ve sizin de fikirlerinizi almak istedim.
Aklıma takılan konu YILLIK İZİN FORMLARI konusundadır.
Ben yıllık iznine çıkan personellerimi yıllık izin formu adı altında form imzalatıyorum. Bu formda personelin kaç gün izne çıktığı, hangi tarihlerde kullandığı, iznin hangi yıla ait olduğu , personelin ismi soy ismi, T.C. Kimlik numarası yani aklınıza gelebilecek her şey yazıyor.
Buna rağmen yine de yıllık izin defteri tutma zorunluluğum var mı?Bazı üstatlar gerek var bazıları gerek yok diyor.
Fakat ben sahada bu işlemlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmek istiyorum sonuçta biz mağazacılık sektöründe faaliyet gösteren bir firmayız şubeler farklı yerde olduğu için ve 300 400 personel olduğu için bu işlemlerini yapmak kolay değil.
Bilgilerini ve çalışma yöntemlerini beyan edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi borç bilirim.
İyi Çalışmalar Dileklerimle;
Benim aklıma takılan bir husus var bunu sizlerle paylaşmak ve sizin de fikirlerinizi almak istedim.
Aklıma takılan konu YILLIK İZİN FORMLARI konusundadır.
Ben yıllık iznine çıkan personellerimi yıllık izin formu adı altında form imzalatıyorum. Bu formda personelin kaç gün izne çıktığı, hangi tarihlerde kullandığı, iznin hangi yıla ait olduğu , personelin ismi soy ismi, T.C. Kimlik numarası yani aklınıza gelebilecek her şey yazıyor.
Buna rağmen yine de yıllık izin defteri tutma zorunluluğum var mı?Bazı üstatlar gerek var bazıları gerek yok diyor.
Fakat ben sahada bu işlemlerin nasıl yürüdüğünü öğrenmek istiyorum sonuçta biz mağazacılık sektöründe faaliyet gösteren bir firmayız şubeler farklı yerde olduğu için ve 300 400 personel olduğu için bu işlemlerini yapmak kolay değil.
Bilgilerini ve çalışma yöntemlerini beyan edecek arkadaşlara şimdiden teşekkürlerimi borç bilirim.
İyi Çalışmalar Dileklerimle;