Kullanılmayan Fatura ve İrsaliye

myardimli

Katkı Sunan Üye
Üyelik
3 Ocak 2011
Mesajlar
171
Konum
Ankara
Merhaba,

Fatura ve irsaliyeleri yazdırırken yazıcımım da pek eski olması yüzünden okunmaz, yırtık çıkıyor bunların üzerine paralel iki çizgi çekip ''iptal'' yazıyorum ve fatura,irsaliye klasörüne kaldırıyorum.

Geçen günlerde bunların bildirilmesi lazım gibi bir laf işittim.Bugüne kadar böyle bir bildirim duymadım.

Siz iptal ettiğiniz fatura-irsaliye için hangi işlemleri uyguluyorsunuz, öğrenebilirmiyim.

Teşekkürler.
 
Ynt: Kullanılmayan Fatura ve İrsaliye

İptal faturalarınız süreklilik arz etmiyorsa sorun çıkmaz. Herhangi bir bildirimde de bulunmuyoruz dosyada tüm nüshalarını bulundurmak yeterli
 
Ynt: Kullanılmayan Fatura ve İrsaliye

NİSANLI ' Alıntı:
İptal faturalarınız süreklilik arz etmiyorsa sorun çıkmaz. Herhangi bir bildirimde de bulunmuyoruz dosyada tüm nüshalarını bulundurmak yeterli

doğrudur.Herhangi bir bildirimde bulunulmaz.Fakat bu tip iptalleriniz çok oluyorsa veya bu seriyi kullanmak istemeyip yeni fatura-irsaliye bastırmak istiyorsanız maliyeden tutanak tutup bu belgeleri iptal ettirebilirsiniz.
Ayrıca yırtılmadığı halde (hiçbir şey yazılmadan) belgelere de iptal çekmemenizi öneririm.İptalin nedeni yazılmalı veya iptal nedeni anlaşılır olmalıdır.
Saygılar.
 
Üst