fonradar

Noter muhasebesi nasıl tutulur?

Üyelik
22 Ağu 2010
Mesajlar
23
Konum
İSTANBUL
arkadaşlar yeni meslek mensubuyum, büromda yeni Noter müşterim gelecek şubat ayı itibariyle... muhasebesi nasıldır işletme gibimidir nelere dikkat etmem gerekir devralırken lütfen yardımcı olurmusun? teşekkürler
 
Ynt: Noter muhasebesi nasıl tutulur?

Bildiğim kadarı ile noterler kendi defterlerini kendi kayıtlarından döktürüyor.
 
Ynt: Noter muhasebesi nasıl tutulur?

yok mali müşavirleri var değiştirecekler anlaştık gibi bişey ama ben ne istenir nelere dikkat edicem bilemiyorum
 
Ynt: Noter muhasebesi nasıl tutulur?

unique ' Alıntı:
yok mali müşavirleri var değiştirecekler anlaştık gibi bişey ama ben ne istenir nelere dikkat edicem bilemiyorum

Konu hakkında tecrübem yok, ancak aklıma gelen bir-iki şeyi yazmak istedim: Nasıl ki serbest meslek erbabı olan hekimler protokol defterlerinde ekstradan bilgilere yer vererek serbest meslek defteri tutmaya zorunlu değillerse, noterlerin de resmî defterleri serbest meslek defteri yerine geçiyor. Serbest meslek defteri tutulmuş olup olmadığını veya neler yapıldığını sizden önceki (şimdiye kadarki) evrak, defter vb. şeylerden hareketle anlayabilirsiniz diye düşünüyorum. Zaten defter ve belgeleri eski mali müşavirlerinden teslim alacaklardır, fikir edinebilirsiniz sanırım.

İyi çalışmalar,
 
Ynt: Noter muhasebesi nasıl tutulur?

noterlerin 15 er günlük harçları olur. sistemlerinden otomatik alırlar siz sadece beyanname oluşturup göndereceksiniz :)
 
Ynt: Noter muhasebesi nasıl tutulur?

teşekkür ederm valla büromu yeni açtım 2 ay oldu 12 mükellef aldım noterle görüşmeye gidicem bekliyolar ne konuşucamı bilmediğim için birazda çeknyorum aslında
 
Üst