Ofis Açıldığı Zaman Belediyeye Bildirim Yapmak Gerekiyor mu?

Üyelik
3 Haz 2006
Mesajlar
37
Herkese selamlar..

LTD sirket olarak ufak bir ofis kiraladik. Ofiste herhangi bir fiziki mal satisi olmuyor.

Bu ofis acilisini belediyeye bildirmek gerekiyormu?

Bir de ofisi Haziran ayinda kiraladik, cevre temizlik vergisini ne zaman vermemiz gerekiyor?

Tesekkurlerimle..
 
merhaba.....

bağlı bulunulan belediyeye başvurarak ruhsat alma zorunluluğu var.....

bu zorunluluk mal satışı ile ilgili değil mal satsın veya satmasın belediyeden işletme ruhsatı alınmalıdır........
ancak ben şimdiye kadar bu tip ufak ofislerin gidipte belediyeden ruhsat aldıklarını görmedim.bundan bikaç zaman önce benim çalıştığım işyerine belediyeden zabıtalar gelmişti ve işletme ruhsatını sormuşlardı biz yok diyince cezası var gidin alın demişlerdi... daha sonra araştırdığımda gerçekten alınması zorunlu
 
ÇTV açısından bildirim yapmanız gerekiyor.
Bir dilekçe ekinde Kira Kontratı ve VD tutanağı ile ÇTV bildirimi düzenleyip bağlı olduğunuz belediyeye başvurmanız yeterli.
 
tüm işyerleri ruhsata tabi ancak uygulamada gıda,kimyevi madde ve diğer üretim firmaları için zorunlu.
geçen yıl bazı belediyeler kaynak sağlama amaçlı bir denetim yaptılar tespit sonrası ruhsat alanlar da almayanlar da oldu.
uzun yıllar ruhsatsız çalışan bir sürü ofis niteliğinde işyeri var.
açıkçası birazcık gözdağı verme amaçlı yapılıyor.
yaptırmasanız da olur.
 

Benzer konular

Üst