selam arkadaşlar
Bana yeni bir mükellef geldi.28.02.2009 de vergi dairesine bildirdim.semt pazarlarında tekstil satışı yapar.işinde kullandığı kamyonetini envantere kayedip masraflarını gider göstereceğim.geçici vergi dönemlerinde amortismanını gider göstereceğim.Kamyonet satıldığında da fatura keseceğim.
1-elimde sadece ruhsatın fotokopisi var.Fatura veya noter satış senedi yok.Ruhsatla kayıt yapabilirmiyim.Noterden kasko değerini öğrenip.
2-Aracın vergi dairesine bildirilmesi hususu,bu konuda bir mecburiyet varmı.ilgili mevzuat varmı.Kimi bildirilecek,kimi bildirilmeyecek diyor.
görüşleriniz
Bana yeni bir mükellef geldi.28.02.2009 de vergi dairesine bildirdim.semt pazarlarında tekstil satışı yapar.işinde kullandığı kamyonetini envantere kayedip masraflarını gider göstereceğim.geçici vergi dönemlerinde amortismanını gider göstereceğim.Kamyonet satıldığında da fatura keseceğim.
1-elimde sadece ruhsatın fotokopisi var.Fatura veya noter satış senedi yok.Ruhsatla kayıt yapabilirmiyim.Noterden kasko değerini öğrenip.
2-Aracın vergi dairesine bildirilmesi hususu,bu konuda bir mecburiyet varmı.ilgili mevzuat varmı.Kimi bildirilecek,kimi bildirilmeyecek diyor.
görüşleriniz