Muallakta kaldığım birkaç konuda yardımınızı talep ediyorum. Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
1. Haziran ayında emekli olup istifa dilekçesi veren bir personelimizi kıdem ve izinlerini ve diğer haklarını vererek çıkış verdik. Personel emekli oldu ve 5 ay sonra tekrar gelip çalışma isteğini belirterek iş başvurusunda bulundu. Bu personeli Kasım ayında sgdp olarak tekrar işe başlattık. Emekli olmadan önceki gelir vergisi matrahı aynen devam edecekmi (emekli olurken matrahı %27 idi). Yine %27 mi yoksa sıfırdan %15 denmi başlayacak?
2. Bir şubemizden bir şubemize nakil ile giden personelin gelir vergisi demi nakil olacak?
Bu konularla ilgili varsa mevzuat bilgisiyle yardımcı olursanız minnettar kalırım.
Saygılarımla
1. Haziran ayında emekli olup istifa dilekçesi veren bir personelimizi kıdem ve izinlerini ve diğer haklarını vererek çıkış verdik. Personel emekli oldu ve 5 ay sonra tekrar gelip çalışma isteğini belirterek iş başvurusunda bulundu. Bu personeli Kasım ayında sgdp olarak tekrar işe başlattık. Emekli olmadan önceki gelir vergisi matrahı aynen devam edecekmi (emekli olurken matrahı %27 idi). Yine %27 mi yoksa sıfırdan %15 denmi başlayacak?
2. Bir şubemizden bir şubemize nakil ile giden personelin gelir vergisi demi nakil olacak?
Bu konularla ilgili varsa mevzuat bilgisiyle yardımcı olursanız minnettar kalırım.
Saygılarımla