Arkadaşlar merhaba,
Prim, ikramiye ve diğer istihkaklar diye geçtiği için sormak istedim. İşten ayrılan personele ödenen yıllık izin ücreti, fazla mesai ücreti, tazminat, doğum yardımı, evlilik yardımı vs. gibi ödemeleri e-bildirgede ücretten ayırmamız mı gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Konu başlığı ve içeriğinde Yardım/Acil/Lütfen gibi ifadeler kullanmak yasaktır.!
Lütfen Forum Kuralları' na uyunuz.!
Prim, ikramiye ve diğer istihkaklar diye geçtiği için sormak istedim. İşten ayrılan personele ödenen yıllık izin ücreti, fazla mesai ücreti, tazminat, doğum yardımı, evlilik yardımı vs. gibi ödemeleri e-bildirgede ücretten ayırmamız mı gerekiyor. Yardımcı olursanız sevinirim.
Konu başlığı ve içeriğinde Yardım/Acil/Lütfen gibi ifadeler kullanmak yasaktır.!
Lütfen Forum Kuralları' na uyunuz.!
