Resmi Daire Faturayı Kaybederse?

serhat durmus

Katkı Sunan Üye
Üyelik
14 Haz 2005
Mesajlar
367
resmi daireye temmuzda sattığımız mal için fatura kestik ve faturayı kargo ile gönderdik, şimdi resmi daire faturayı kaybetmiş , aslı gibidir yapalım diyoruz kabul etmiyorlar yeni istiyorlar bu mümkünmüdür ne yapılmalı
 
aman ne güzel.

ah ahh ahhh. İşte memleketime bunun için değişim şart, o faturanın aslı kayıp, diğer nüshasi malum fatura cildinde, tabikide fotokopi çekeceksin, aslı gibidir diye üzerine imzalarını kaşeni, bas gitsin. Hiç bişe olmaz,
ama madem kamu kuruluşu, çok inattırlar iyi bilirim, ki nedne ilerlemez bu abuk subuk işler çok güzel bir örnek oldu bu soru, noterden tastiklet aslı gibidir diye :D ,

yapacak başkada bişe yok. bu durumda yasal durum. incelemeler esnasında tabikide, neyin nereye gittiği çok açık seçik belli, nedenki kamu kuruluşu bu işde diretiyor anlamışda değilim, kamu kuruluşu en güzeli vergi dairesine gitsin gerekli bilgiyi edinsin, öyle her bişere abuk subuk sorun bulmasın,oluşturmasın, yapıcı olsun, yıkıcı değil. saygılar.
 
Üst