Merhabalar ;
bu konu ile ilgili açık net bir yasa kanun bulamadığımdan değerli fikirlerinizi almak isterimm..
İnşaat sektöründe çalışan bir firma olarak personelime aynı ay içerisinde farklı şantiyelerde nakil yaptığımızdan dolayı 2-3 bordro hazırlamam gerekebiliyor.
ÖRNEĞİN: normalde agisi 209,99 olan bir personelim
ilk etapta 21 gün bir dosyada : 1.361,02 brüt % 15 g.v. : 173,53 agiside 173,53 olarak program hesaplıyor
2.dosyada 10 gün : 583,30 brüt % 15 g.v. :74,37 agisinede 209,99 tamamlamak için 36,46 elle mauel yazıyorum
yani 1 dosyadan direk gelir vergisi karşılığını : 173,53
2 dosyadan ise gelir vergisi karşılığını değil normalde alması gereken agisinden kalan tutarı yazıyorum: 36,46
sonuçta bu personel nakil ve iki dosyadada benim işçim
yaptığım işlem doğrumudur...
fikirlerinizi bilgilerinizi öğrenmek isterim..
şimdiden teşekkür eder& iyi çalışmalar dilerimmm
bu konu ile ilgili açık net bir yasa kanun bulamadığımdan değerli fikirlerinizi almak isterimm..
İnşaat sektöründe çalışan bir firma olarak personelime aynı ay içerisinde farklı şantiyelerde nakil yaptığımızdan dolayı 2-3 bordro hazırlamam gerekebiliyor.
ÖRNEĞİN: normalde agisi 209,99 olan bir personelim
ilk etapta 21 gün bir dosyada : 1.361,02 brüt % 15 g.v. : 173,53 agiside 173,53 olarak program hesaplıyor
2.dosyada 10 gün : 583,30 brüt % 15 g.v. :74,37 agisinede 209,99 tamamlamak için 36,46 elle mauel yazıyorum
yani 1 dosyadan direk gelir vergisi karşılığını : 173,53
2 dosyadan ise gelir vergisi karşılığını değil normalde alması gereken agisinden kalan tutarı yazıyorum: 36,46
sonuçta bu personel nakil ve iki dosyadada benim işçim
yaptığım işlem doğrumudur...
fikirlerinizi bilgilerinizi öğrenmek isterim..
şimdiden teşekkür eder& iyi çalışmalar dilerimmm