fonradar

Sigortalı raporuyla alakalı bir soru...

Üyelik
8 Şub 2011
Mesajlar
67
Rapor almış olan çalışan için Çalışmadığına dair bildirim girişi yaptım.
Aylık prim ve hizmet bildirgesinde sigortaya raporları gönderirken rapor ile birlikte o raporla ilgili "iş göremezlik belgesi" olmak zorundamı?
iş göremezlik belgesi olmadan sadece "istirahat raporu" veya "rapor formu" şeklindeki belge sigorta için yeterli olurmu?

ayrıca sigorta, çalışanın rapor günlerinin ilk ve son gün ödemelerini yapmıyor, yani iki gün keserek ödeme yapıyor diye bi bilgim var, acaba bu doğrumu?

yardımcı olursanız sevinirim...
 
Ynt: Sigortalı raporuyla alakalı bir soru...

EK 10 Bildirim formunun ekine ya iş göremezlik belgesi yada Çalışabilir kağıdı eklemek zorundasınız.

Doğru
 
Üst