Şirket Adına Vekaletnamem Ve İmza Beyannamem Olmadan Attığım İmzaların Akıbeti?

Üyelik
17 Şub 2013
Mesajlar
61
Konum
adana
yeni işe başladığım şirkettte henüz bana verilen bir vekaletname ya da noterden imza beyannamesi düzenlenmedi. personel işlerine bakıyorum. yıllık izin belgesi, fazla çalışma formu, iş sözleşmesi, bordro, kıdem ihbar bordroları, resmi yazışmalar vb. imzalamam durumunda benim açımdan yada şirket açısından ne gibi sıkıntılar yaşanabilir? çalışan emekliye ayrılıyor mecburen mesela kıdem tazminat bordrosunu imzalıyorum.
şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum.
 
Düzenlediğiniz belgeyi zaten imzalamanız gerekir, bunda yanlış bir şey yok. Bildiğim kadarıyla personelle ilgili evraklara imza atmanız için herhangi bir vekalet gerekmiyor. Zaten işiniz o evrakları tamamlamak - hazırlamak, elbette imzalayacaksınız.
Şirkette işinizle ilgili her imzaladığınız belgede , göreviniz gereği şirket temsilcisi olarak imzalamış olursunuz, sizin imzanızla şirketiniz mesul- allah korusun hatanız olursa da hata payınız oranında mesuliyet sahibisinizdir göreviniz-yetkiniz gereği imzaladığınız her belgede.
 
Üst