SMMM Ofis Paylaşımı

Üyelik
19 Eki 2012
Mesajlar
15
Konum
İstanbul
merhabalar,

kasım ayında kendi büromu kuracağım inşallah.sormak istediğim soru şu ki,

1-bir danışmanlık firmasıyla aynı daire de ofis kiralayabilirmiyim ? (kendime ait odam olacak şekilde,ana giriş kapısı hariç kapıları ayrı )

2-tamamen ayrı işler yapılacak sadece kira ve genel giderler paylaşımı olacaktır.

bu konuyu çok araştırmama rağmen net bir sonuç alamadım.yönetmeliğimizi okuduğumda sadece ticarethane ile iç içe bir büronun olamacağı yazıyor..

yardımlarınızı bekliyorum

şimdiden teşekkürler
 
Vergisel (Vergi dairesi) açıdan bir problem teşkil etmez.
Kayıtlı olduğun oda ve tabi olduğun kanun açısından yönetmelikler ile yasaklanmış bir durum.
Ancak Büro belgesini teslim etmek için odanın ilçe temsilcisi şahsen geliyor diye biliyorum, ona da tatlı dille izah edip, atlatırsan bir şey olmaz.
Uygulamada yapan çok.Diğer odayıda senin büronun bir parçası gibi gösterebilir, tabelasını vs. kaldırırsan olur.
 
Üst