Sözleşmeli Devlet Memurunun Rapor Parası Sorunu ?

Üyelik
20 Mar 2015
Mesajlar
2
Konum
elazığ
Ben 2012 temmuz ayında 4/B sözleşmeli personel olarak devlet dairesinde göreve başladım. 2013 ocak ayında ameliyat oldum ve 30 gün rapor aldım. Ancak kurumum ilgili tarihe ait maaşımı kesintisiz olarak ödedi ve yine ilgili tarihe ait sgk primimi de tam olarak yatırdı. Bende maaşımı tam olarak aldığım için ayrıca sgk dan rapor ücreti talep etmedim, bu yönde hiçbir girişimim ve talebim olmadı. Hal böyle iken 2 yıl sonra sgk dan ziraat bankasındaki hesabıma geçici iş göremezlik ücreti yatırılmış. Aşağıda sözleşmenin bir örneğini görebilirsiniz. Burada madde 8 'in B bendinde aynen şöyle yazıyor:

b) Hastalık İzni : Resmi tabip raporu ile kanıtlanan hastalıklar için, yılda 30 günü geçmemek
üzere ücretli izin verilebilir. Hastalık sebebi ile sosyal sigortalar kurumunca ödenen geçici iş
göremezlik tazminatı personelin ücretinden düşülür.

Ancak bir başka sözleşme örneğinde ise madde 9 un 2. bölümünde (TIKLAYINIZ) sgkca ödenen tazminatın maaştan düşüleceğine dair bir ibare yer almıyor. Ücretli izin verilir diyor.
Bu durumda ne yapmalıyım? Parayı iade etmem mi gerekiyor? Nasıl iade edeceğim? Teşekkürler.

SÖZLEŞME ÖRNEĞİ
 
Son düzenleme:
Üst