fonradar

SSK da Sürekli Dosyada Eksik Çalışabilme......

Üyelik
6 Haz 2007
Mesajlar
2
Sürekli dosyaya sahip işyerinde sgdp statüsünde, aralıklarla çalışmak isteyen kişinin sigortasını yaparken nelere dikkat etmeliyiz. Hangi evrakları düzenlersek sıkıntıya düşülmez. Tecrübelerini paylaşanlara şimdiden teşekkür ederim.
 
Ynt: SSk da Sürekli dosyada eksik çalışabilme......

Öncelikle işçi ile yapılmış bir kısmi süreli iş sözleşmesi imzalamanız gerekiyor.Burada çalışma süresinin ne olacağı ve hangi koşullarda ve zaman aralıklarında çalışılacağını belirtmeniz gerekiyor.Bu sözleşmenin noterden yapılmış olma zorunluluğu yok.Aylık prim hizmet belgesi ile birlikte işçinin kaç gün çalıştığına dair puantaj kartı ve sözleşme fotokopisini ( aslı gibidir şeklinde onaylıyarak) ek-8 eksik gün bildirim formu ekinde kuruma vermeniz gerekiyor.İleride sıkıntı yaşamamanız adına puantaj kartını işçiye imzalatmanız ve sözleşmede çalışma süreleri ile ilgili kısmı net ve açık olacak şekilde belirlemeniz menfaatinize olacaktır.
 
Ynt: SSk da Sürekli Dosyada Eksik Çalışabilme......

Burada işçinin ne iş yapacağı önem kazanmaktadır. Sürekli çalışmaya gerektiren bir işte kısmi süreli ( haftalık çalışma süresi en fazla 30 ) iş sözleşmesi yapmanız ne kadar mantıklı olur.Bir inceleme sırasında sorun yaşayabilirsiniz. Karar sizin..
 
Üst