Stokta Olmayan Ürün Satımı Hakkında..

Üyelik
10 Ocak 2014
Mesajlar
0
Konum
İstanbul
Öncelikle Merbahalar,

Konuyu yanlış yere açtıysam kusura bakmayın yönetici arkadaşlar gerekli yere taşırlarsa sevinirim.

Ben teknosa'nın internet sitesinden 4 ocak tarihinde bir ürünü 350 Lira ve 5 taksit şeklinde kredi kartım ile aldım ve normalde 1-3 iş günü içinde göndermeleri gerekiyordu fakat göndermediler. Bende telefonla genel müdürlüğü arayıp satış sonrası hizmetler ile görüştüğümde ürünün stoklarda olmadığını söylediler. Taksitli alındığı için para iadesinin tam şekilde yapamadıklarını 5 ay'da ödeyeceklerini söyledi. Bu durumda bana yararından çok zararı var zaten kredi kartımın limiti dolduğu için 1 ay kullanamıcam ve 5 ay boyunca onu takip etmek zorunda kalıcam..

Stoklarında olmayan hayali bir ürünü satmaları suç değil mi? Stokta olmayan bir ürünü satıp parasını aldıklarına göre faturasını da kesmeleri gerekli sanırım. Peki bu faturayı olmayan bir ürün için nasıl kesebilirler?

Benim ne gibi bir yol izlemem gerekli? Tüketici Haklarına şikayette bulunsam bir faydası olur mu?

Fikir verirseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler..
 
Öncelikle haklısınız, konu bu sayfa ya da sitenin konusu değil ama mademki paylaşıldı bildiğimi söyleyeyim. Burada ayıplı olan satıcı firmadır. Dolayısı ile paranızı geri ödemesi gerekiyor. Siparişi verirken imzaladığınız bir sözleşme yoksa paranızı iade etmek zorundalar. İmzaladı iseniz ( bir kutucuğa check attıysanız) o sözleşme şartları geçerlidir. Bulunduğunuz yerdeki Tüketici Hakem heyetine başvurun. Yardımcı olacaklardır.
 
Alım aşamasında tek ödeme veya taksitli ödeme fark etmez anında tamamını iptal edebilirler.
 

Benzer konular

Üst